Notice: Undefined offset: 5 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
حمید بنایی


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




سیاسی » نمایندگان مجلس دهم » نمایندگان خراسان رضوی » تعداد بازدید: ٣٠٩٣٨٦
حمید بنایی
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271

حمید بنایی منتخب مردم گناباد از استان خراسان رضوی در مجلس دهم شورای اسلامی می باشد.

مهندس حمید بنایی در سال ۱۳۴۶ در محله ی سرتراز گناباد در خانواده ای متوسط و مذهبی به دنیا آمد.

دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در گناباد گذراند. طی دوران دبیرستان در لبیک به ندای حضرت امام خمینی (ره) ، افتخار و توفیق قریب به ۸ ماه حضور داوطلبانه و به عنوان بسیجی در جبهه های مبارزه با بیداد و ستم را پیدا کرد. که اوج این حضور ارزشمند در دفتر خاطرات عملیات قادر ۲ به ثبت رسید.

در تمام طول دوران تحصیل، در تعطیلات عید و تابستان، جهت کمک به تامین هزینه های زندگی پدری و تامین مخارج تحصیل، کار می کرد.

ایشان دوره کاردانی مکانیک را در مشهد مقدس و کارشناسی عمران را در دانشگاه سیسستان و بلوچستان گذراند. روحیه جهادی و کمک به محرومان، او را به سازمان جهاد سازندگی سیستان و بلوچستان کشاند و به عنوان ناظر فنی پروژه های راه روستایی استان خدمت کرد و در همین شرایط، دوران مقدس سربازی را در پروژه های سپاه پاسداران مشهد مقدس به اتمام رساند.از سیستان و بلوچستان به خراسان بزرگ منتقل شد و در همین زمان، حب وطن، عشق و تعصب نسبت به سرزمین مادری، مهندس بنایی را مشتاق و شیفته خدمت به گناباد نموده بود. پس این نه یک شعار، بلکه اقدامی ستودنی بود که اورا در جهاد سازندگی گناباد به عنوان ناظر پروژه های آبخیز داری و آبخوان داری مشغول به فعالیت کرد.

نظارت و اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری حوزه آبریز براکوه (احداث سد کورشک و سدهای روستایی) و حوزه آبریز کاخک، تنها به تمنا و آرزوی آبادی و آبادانی سرزمین مادری، برای جهادگران مخلص جهاد سازندگی وقت و مهندس بنایی، شیرین و دلپذیر می نمود.

مهندس حمید بنایی در ادامه خدمت به شهروندان شریف گناباد، به عنوان مسئول بهسازی و عمران روستایی جهاد سازندگی گناباد مشغول و پروژه های بهسازی بیمرغ و زیبد و نیز طرح مطالعاتی بهسازی سنو، زین آباد، یونسی، روشناوند، جزین و مرندیز را پیگیری و تا مرحله تصویب پیش رفت. پس از یک دوره خدمت در جهاد، روحیه ی جهادی را به عنوان بزرگترین سرمایه به شهرداری برد و به عنوان معاون و پس از مدتی به عنوان شهردار، سکان اداره شهر را مقارن با دوره ی دوم شورای اسلامی برعهده گرفت.

در سال ۱۳۸۳ به سازمان جهاد کشاورزی خراسان منتقل شد و به عنوان کارشناس مسئول پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان بزرگ و نیز رییس اداره ساختمان جهاد کشاورزی استان انجام وظیفه کرد. در دوره سوم شوراها بنا به درخواست همشهریان نجیب گناباد، معتمدین، مسئولین و شورای محترم شهر، به عنوان شهردار پیشنهاد شد که علاقه وافر به گناباد و آرزوی تعالی آن موجب شد مجدد شهردار گناباد شود.

در طول ۷۵ ماه خدت آقای شهردار، همزمان با دوره سوم شورای اسلامی شهر، تدابیر و برنامه ریزی های مدبرانه شورا، با تلاش های خالصانه و ارزشمند همکاران ایشان در شهرداری گناباد و مدیریت مردمی شهردار، منشا خدمات ارزشمند و به یاد ماندنی و تحصیل رضایت و شادمانی شهروندان فهیم گناباد شد.

در این زمان فرصت ادامه تحصیل و ضرورت کسب تخصص های مختلف در سطوح تکمیلی، بیشتر از هر زمان خودنمایی می کرد. مهندس بنایی نیزدر مقطع کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد مشغول به تحصیل شد (وی اکنون دانشجوی دکتری مدیریت است) و پس از آن و اتمام دوره مسئولیت در شهرداری گناباد، بنا به درخواست مسئولین استانی به عنوان مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار پیشنهاد و پس از تصویب، با ابلاغ مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در این سنگر جدید مشغول به خدمت گردید.

از دیگر افتخارات مهندس حمید بنایی می توان به این موارد اشاره کرد عضو پایه یک سازمان نظام مهندسی، کارشناس رسمی دادگستری، نماینده شهرداران منطقه ۷ استان ، و عضویت در هیئت مدیره مرکز توان بخشی بهزیستی گناباد.

بخشی ازسوابق کاری و اجرایی مهندس بنایی:

کارشناس نظارت طرح های عمرانی سازمان جهاد سازندگی استان سیستان وبلوچستان.

ناظرپروژه های خانه سازی سپاه درقاسم آباد مشهد.

کارشناس ناظرآبخیز داری جهادسازندگی گناباد و اجرای طرح های آبخیز داری حوزه کاخک وروستاهای بخش کاخک.

کارشناس مسئول بهسازی جهادسازندگی گناباد.

اجرای بهسازی روستای زیبد ،بیمرغ و پی گیری طرح بهسازی روشناوند، زین آبادبجستان، یونسی.

کارشناس ناظر پروژه های عمرانی زیرکوه قاین بعد از زلزله.

کارشناس مسئول نظارت طرح های آب وخاکی استان خراسان بزرگ.

معاون شهردار گناباد.

شهردار گناباد (یک سال با شورای دوم و ۷۵ماه باشورای سوم).

مدیر اداره ساختمان و تاسیسات جهاد کشاورزی استان خراسان.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید گلبهار.

لیسانس مهندسی عمران.

فوق لیسانس مهندسی کشاورزی.

دانشجوی دکتری رشته مدیریت.

مهندس پایه یک نظارت و طراحی.

کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان.

مدرس دانشگاه.

عضو سازمان نظام مهندسی مشهد.

نماینده شهرداران استان به مدت ۵ سال.

مدیر تیم مذاکره کننده با فرانسه، آلمان، ترکیه و چین.

اشتغال زایی برای حدود ۱۰۰۰ نفر در گناباد.

جذب سرمایه گزاران گنابادی با آورده مالی بیش از ۴۰ میلیارد تومان.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس.

کسب مقام نمونه کشوری در بهسازی زیبد.

کمک به راه اندازی سینما، واگذاری زمین بیمارستان علامه بهلول، پایانه ماشین های سنگین نوغاب، دفتر انجمن سینمای جوان و … .

افتتاح بیش از ۲۰ هزار مسکن مهر در گلبهار.

عقد قرارداد ۱۰۰۰ میلیاردی با چین.



توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

حمید بنایی

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,